Opinnäytetyö pt. 2

tammikuuta 05, 2015

vesikansi2222
vesi
vesi2
vesi3
vesi7
vesi8

Tänään esittelin mun opinnäytetyön opettajille ja muille oppilaille. Mua jännitti ihan hirveesti, sillä en ollut yhtään varautunut esittelyyn. Sain kuitenkin todella hyvää palautetta mun työstä ja oonkin ollut koko päivän suu virneessä. Sen takia ajattelinkin laittaa tänne seuraavan osan. Pistäkää ihmeessä kommenttia mitä tykkäsitte ja jos teillä on jotain kysyttävää, niin vastaan oikein mielelläni! :-)

Täältä löydätte ensimmäisen osan.

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. TYKKÄÄN TYKKÄÄN TYKKÄÄN!! <3 Ei tohon muuta voi sanoa, niin upean opinnäytetyön oot tehny. :)

    VastaaPoista
  2. Niiiiiin kauniita ja eteerisiä! Etenkin toi ensimmäinen kuva, ihan täydellinen tarkennus ja kaikki. Vau. Voi että kun mäkin haluisin oppia muotokuvaamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoskiitos :> Ja ei muuta kuin harjoittelemaan!

      Poista
  3. Tulli vaan mieleen nyt ku oon monta kertaa tullu takasin sun blogiin ihailemaan näitä kuvia niin mihin laitoit nää esille? Piditkö jonkun näyttelyn vai mitä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oli koulussa opinnäytetöiden esittelytilaisuus joten siellä näytin tän mun projektin, ja ihan vaan screenin kautta. Luultavasti nää kuvat tulee myöhemmin keväällä johonkin näyttelyyn (viime vuonna oli näin ja toivon et sama olis tänäkin vuonna!) tai sitten vaan meidän koulun seinille. :-)

      Poista

Subscribe