Don't fill your head with worries

marraskuuta 09, 2016

BeFunkyCollage2 Casually chilling in Mdina BeFunky Collage3 Casually chilling pt 2. and I gained 10kg by just looking at this picture, no joke IMG_2829 I wish I could be as relaxed as this cutie is BeFunky Collage1 Belgian waffles mmmmhh.. And another Belgian waffle next to me

Viime päivät ja viikot oon ollut joko super stressaantunut tai jännittynt. Meillä on alle viikko töitä jäljellä ja siihen suureen päivään on kaksi viikkoa! Ei ihme siis, että oon ihan stressaantunut.. Meidän pitää myydä aika paljon tavaraa mitä ei voida ottaa mukaan. Mulle se tietenkin tarkoittaa vaatteita.. Paljon vaatteita. Niin ja mulla ei ole vielä työpaikkaa ja se ahdistaa hiukan. Meillä on kuitenkin nyt muutama päivä vapaata töissä jonka aikana pitää ahkerasti etsiä töitä ja asuntoa. Olen itse henkilökohtaisesti sellainen ihminen joka stressaa kaikesta ihan viime tippaan asti. Ennen kuin tajuan, että oho.. kaikki onkin okei! Osaako kukaan samaistua tähän?

Pian siis bloggailen Australiasta. Onko kukaan kiinnostunut "kuina muuttaa Australiaan" postauksesta?

//
Last few days and weeks I have been either super stressed or excited. We have to work less than a week and to the big day we have two weeks left! Two freaking weeks!! No wonder I'm stressing out.. We have to sell quite a lot of stuff we can't take with us. For me it means clothes.. Lots of clothes. Also I don't have a job yet and that is making me a bit anxious. However we have few days off from work which means a lot of job and apartment hunting. I'm that kind of person who stresses about everything until the very last minute. In the end I realize that whoops.. everything is okay!

Soon I will be blogging from Australia. Anyone interested of "how to move to Australia" post?

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Vau miten upeita kuvia ja sulla on ihanan inspiroiva blogi!<3

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Toi postausidea sounds goood!:-)

    VastaaPoista

Subscribe