Flower kimono

heinäkuuta 17, 2014

kkk
asuaa2
kkk2

Mä näin sen, huokaisin ja ihastuin, klikkasin äkkiä ostoskoriin ja tänään kävin hakemassa sen. Nyt mulla on täydellinen ja ihan ihka oma kukallinen kimono!

Voi että kun se on niin nätti ja olipa muuten 50% alennuksessa, ei huono siis. Täysin tarpeellinen ostos, vaikka meninkin tuhlaamaan tähän loput rahani. Tilin saldo näyttää 80 senttiä, mut ei se haittaa kohta on kuitenkin palkkapäivä.. :-D Nyt voin hyvällä omallatunnolla käyttää noita Turkista ostettuja super lyhyitä shortseja ilman, että tarvii pelätä näkeekö koko Suomen kansa puolet mun pepusta.. Ei ne vaan sovituskopissa näyttänyt niin lyhyiltä! Halusin myös testata miltä crop top näyttäisi mun päällä ja nopeesti käärin tavallisen topin ylös päin. Käyhän se näinkin, eikö vaan haha!

You Might Also Like

28 kommenttia

  1. Aivan ihana toi kimono! Mistä mahtaa olla ostettu? :)

    VastaaPoista
  2. Ooo mistä toi on?

    VastaaPoista
  3. Oi vitsi miten upea!! Näin tässä yks päivä kaverin shoppaillessa netistä tuon värisen ja kuosisen kimonon, josta roikkui vielä mustat hapsut ja se oli aivan täydellinen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo semmonen missä olis vielä hapsutkin niin olis aaivan ihana!! :-)

      Poista
  4. aivan ihana tuo kimono kyllä! ♥ mäkin haluun tommosen! ♥ asu on muutenkin tosi ihana ja sinä kaunis! ♥

    VastaaPoista
  5. Oi oot niin upea! :))

    VastaaPoista
  6. Vasta vähän aikaa sitte oon sun blogii tutustunu mutta nyt jo aivan rakastunu.<3:)

    VastaaPoista
  7. Siiis huhhuh mikä muija ja mikä blogi! Wau! Jään kyllä ehdottomasti lukijaksi ja innolla odottamaan uusia postauksia! :) ♥

    Olis huippua jos kurkkaisit myös ja heittäisit vaikka kommenttia! (:
    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vau mikä kommentti!! Kiitos paljon ja varmasti käyn kurkkaamassa :-)

      Poista
  8. oon ihan sanaton, sulla on tositositosi upee blogi! ja oot tosi nätti :-) pakko jäädä seuraamaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanuus ♥ Kiitos hirmusesti ja kiva että tykkäät! :-)

      Poista
  9. voi kun oot kaunokainen ja tosi hyvin sopii toi kimono!<3
    täältä saatkin uuden lukijan! :)

    VastaaPoista
  10. Oon tosi laiska kommentoimaan blogeihin mut nyt mun on pakko. Löysin sun blogin äsken ihan sattumalta ja valehtelematta tää nous heti mun yheks lemppariks. Jään ehdottomasti seurailemaan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vautsi kiitos tosi paljon! Kiva että tykkäät :-)

      Poista
  11. Ihanan piristävä blogi!:) Tuo kimono sopii sulle tosi hyvin:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Se on kyllä toosi kiva :-D

      Poista
  12. Tulin kurkkiin sinunkin blogia :) Olet kyllä hurjan kaunis! :)

    VastaaPoista
  13. Vitsit kuinka kaunis oletkaan! :))

    VastaaPoista

Subscribe