Lähdetään kauas pois sinne mis on lämmin

kesäkuuta 01, 2014

Tajusin tänään, että mä vihaan pakkaamista. Mikään ei varmaan ole yhtä inhottavaa ja stressaavaa kuin pakkaaminen. Päässä pyörii, kuinka monta paitaa kannattaa ottaa mukaan? Entä biksuja? Kuinka paljon mä saan vielä ottaa näitä nestemäisiä purkkeja? Mähän muuten tarviin nää kaikki! Entä onko kaikki nyt varmasti mukana? Kamera ja laturi? Hammasharja! Ainiin jotain matkalukemistakin pitäis olla..

Kuulostaako tutulta? Mun pää hajoo kohta ja mun tekisi mieli vaan tyhjentää koko matkalaukku. Onneksi lähtö on vasta huomenna niin on vielä aikaa miettiä.. :-D

jee
jee2

Hmm kuinka monet aurinkolasit mun kannattais ottaa mukaan..? Heh.

You Might Also Like

8 kommenttia

  1. Mun mielestä pakkaaminen on just jees, se purkaminen vasta hirveetä on, hyi!! Ihanaa matkaa, tuu ruskeena takasin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo seki on kamalaa.. :-D Kiitos ihana ja varmasti tuun!!

      Poista
  2. Anonyymi2/6/14 16:10

    mistä lippis?:))

    VastaaPoista
  3. Sulla on kyllä tosi ihana blogi! Jo banneri kiinnitti mun huomion :o♥ Sait uuden lukijan!

    VastaaPoista
  4. Anonyymi6/6/14 09:27

    ota muutamat aurinkolasit, joita voit käyttää asun kuin asun kanssa, ei siis pinkkejä! okei, taidat jo olla reissussa? hyvää matkaa kuitenkin! :)

    by-mmaria.blogspot.fi

    VastaaPoista

Subscribe