Girly girl

toukokuuta 04, 2014

On pinkkiä, mekkoja, meikkiä ja kukkia. Joten pojat varokaa (jos teitä siellä yhtään edes on) täältä tulee tosi tyttömäinen postaus!

Mä oon todella girly girl. Rrrakastan meikkejä, mekkoja, hameita, korkokenkiä, laittautumista jnejne. Kaikkea sellaista söpöä ja tyttömäistä. Kävästiin eilen pikkusiskon kanssa itäkeskuksessa, sillä mulla oli suunnitelmissa ostaa uusi meikkivoide. Ja mähän muuten ostin sen ja tuhlasin siihen pienen omaisuuden. Samalla tuli napattua pari muuta kosmetiikkajuttua h&m:stä. Uudet meikit on niin ihania! Mun tekee aina heti mieli avata se paketti ja kokeilla sitä upouutta tuotetta. Ja ettei tää jäis ihan vaan meikeistä höpöttelemiseksi, olihan mun pakko laittaa tänne pari kuvaa siitä maailman kauneimmasta mekosta. Se on niin nätti, että mun tekisi mieli pitää sitä päällä vuorokauden ympäri. Se on ohut, se on maxi, siinä on kukkia ja se on niin kaunis! Mun pitää varmaan hetken aikaa kuunnella jotain örinäheviä, niin tää liika tyttömäisyys lähtee pois.. Vai lähteeköhän? :-D
Iskeekö teihin meikit ja mekot? Ja mitä tykkäsitte uusista jutuista? :-)

girly
girly3
girly2
juu
girly5
girly4

You Might Also Like

14 kommenttia

  1. Oi, itekkin rakastan kaikkea tyttömäistä ja söpöä! Ihana mekko, tosi söpö :)

    VastaaPoista
  2. Oijoi kun on ihana mekko! Ja mun suhtautumisen kaikkeen tyttömäiseen sä nyt taidat arvatakkin :D

    VastaaPoista
  3. hilse ankkaa5/5/14 08:44

    itsehän en pidä mistään.

    VastaaPoista
  4. Voi miten ihana tuo mekko on! Täällä toinen tyttömäisiä juttuja rakastava :-)

    http://aleksiinan.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sulla on kyllä ihanan tyttömäinen blogi :>

      Poista
  5. Ihana blogi sulla !! Ja aivan upea tuo mekko:)
    Liityin lukijaksi:)

    http://just-fucking-go-for-it-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. upee mekko!! mulla on vähän sellasia kausia, joskus oon just tollanen "kukkasia pitsiä pinkkiä jee" ja joskus taas oon ihan hulluna niitteihin, bändipaitoihin yms :D mut ihana postaus ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Haha jep ja varsinkin näin kevään aikaan kukkaset ja pinkki on ihania :-D

      Poista
  7. Toi meikkivoide on kyllä ihan paras, vaikka aika hintava onkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on tähän asti ollut kyllä toodella hyvää! :-)

      Poista

Subscribe