You build me up and then I fall apart

tammikuuta 28, 2014

randomhh
randomhh7
randomhh8
diy kynsilakka 
randomhh6
protskuletut + vattuja = ♥♥♥ 
söpis2

Moikka! Mulla on tosi hyvä fiilis nyt. Meidän ensi jakson lukujärjestykset on tullu wilmaan ja oi että nyt on luvassa rentoilua! Lyhyitä päiviä ja vain yksi kasin aamu viikossa. Tätä mä oon oottanut! Tälläset pienet asiat piristää niin paljon, varsinkin kun nyt on aika stressaava viimeinen viikko tätä jaksoa jäljellä. Meillä on valokuvauksen, kuvankäsittelyn ja taiton yhdistetty näyttö menossa tällä hetkellä. Tehtävänä on tehdä lehti ja meille on annettu siihen tarvittavat matskut. Niitä onkin aivan älyttömästi, mutta voiton puolella ollaan.
Nyt ajattelin tehdä pienen kotijumpan, hejdå.

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Aivan ihania kuvia! Toi eka kuva on vaan niin vauuuu, ja letut näyttää tosi hyviltä! Ja toi lapsi, awws :3 Ja tosi kiva että sulla on lyhyitä päiviä, itelläni on aina poikkeuksia lukuunottamatta 9-15 koulua. Mulle kyllä kelpais vaikka ne kaheksan tunnin työpäivät, 8-16 päivät koska ihastus ;D

    Muuten, mulle tuli tänään "tutustujan ennakkotehtävä" siihen graafiseen suunnittelijaan liittyen... huii, pitää suunnitella jonkun rautakaupan logo, jonka erikoisuutena on naulapyssyt. Tehtävän saa tehdä joko koulun koneella tai piirtämällä... ja koska koulun koneet ovat Windows 95-käyttöjärjestelmällä, arvaat varmaan kuinka innoissani olen tehtävää tekemässä D: Olen ihan surkea piirtämään, en osaa piirtää muuten kuin jotenkuten mallista, enkä viitsi alkaa jonkun muun logoa kopioimaan. Ägh. Opettaja yritti kovasti suostutella mua piirtämään sen logon, sanoi että teen sen ja päätän sitten että lähetänkö. No ongelma onkin just siinä, mun piirustuskansiossa on 12 kappaletta logoja siihen tehtävään, jotka ovat pahasti epäonnistuneita. Näytin niitä opettajalle ja hän sanoi "niin mutta eihän sun noita tarvitse lähettää, noihan on vaan leikillä tehtyjä, koita tehä sellanen logo tosissaan. Kyllä mä tiiän että sä osaat!" Sitten kerroin että olen ne logot tehnyt tosissani mutten ole varma tajusiko ope... :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. :-) Ei se oikeen oo niistä piirustustaidoista kiinni, en mäkään mikään super hyvä oo piirtämään! Kuitenkin koulussa kaikki työt tehään oikeestaan suurimmaks osaks koneella, joten ei se haittaa vaikka ei osais piirtää. Yrität vaan tehdä kunnolla jonkun logon ja sit vaan rohkeesti lähetät sen sinne!! :-)

      Poista
  2. Kaunis :)!

    VastaaPoista

Subscribe