Ready, set, pose

marraskuuta 05, 2014

strikeapose2
strikeapose

Pikku hiljaa stressi alkaa valjeta mun ympäriltä. Isoja, pieniä ja merkittäviä asioita on hoidettu alta ja voin hengittää rauhallisemmin. Kaikkia asioita ei vielä ole kokonaan saatu hoidettua, mutta hiljaa hyvä tulee. Tammikuussa mulla on edessä maailmaa mullistavia juttuja! Niistä tuun kertomaan sitten, kun saan lisää infoa tapahtumista. Oon hermoillut tänä syksynä aika paljon, mun pitäisi valmistua ensi keväänä joten koulu jutut on stressannu mun pientä päätäni vähän liikaa.

Synkät ja pimenevät päivät, sekä toi pienoinen stressi takaraivossa on vähentänyt mun kuvaamista aikalailla. En oo pitkään aikaan kuvannut kunnolla ja se harmittaa mua. Onneksi joulukuussa on toivon mukaan vähemmän koulua, niin jos sitä saisi sillon kuvattua enemmän! Pidetään sormet ristissä. :-)

You Might Also Like

0 kommenttia

Subscribe